Digitaal marketingpartner voor B2B-bedrijven

(Digitale) marketing faciliterend inzetten voor organisatiedoelstellingen

Als (digitaal) marketingbedrijf gevestigd in het centrum van Rotterdam worden wij dagelijks blootgesteld aan de aanwezigheid van diverse toonaangevende B2B-georiënteerde organisaties, elk met zijn eigen expertise en toegevoegde waarde. Van IT, logistiek en bouwbedrijven tot advieskantoren en installatiebedrijven, de impact van deze bedrijven is vaak enorm, en kan nog groter zijn als de ambities worden waargemaakt. MADE Digital helpt B2B-bedrijven door een faciliterende rol aan te nemen in het behalen van de organisatiedoelstellingen. Zo faciliteren wij als marketingpartner onder andere:

(Educatieve) content om naamsbekendheid te creëren

(Digitale) campagnes om op korte termijn ambities waar te maken

Websiteontwikkeling en doorontwikkeling om uw doelgroep de juiste ervaring aan te bieden

Strategisch advies op maat met betrekking tot positionering, branding en andere strategische vraagstukken

Digitaal marketingpartner voor B2B-bedrijven

(Digitale) marketing faciliterend inzetten voor organisatiedoelstellingen

Als (digitaal) marketingbedrijf gevestigd in het centrum van Rotterdam worden wij dagelijks blootgesteld aan de aanwezigheid van diverse toonaangevende B2B-georiënteerde organisaties, elk met zijn eigen expertise en toegevoegde waarde. Van IT, logistiek en bouwbedrijven tot advieskantoren en installatiebedrijven, de impact van deze bedrijven is vaak enorm, en kan nog groter zijn als de ambities worden waargemaakt. MADE Digital helpt B2B-bedrijven door een faciliterende rol aan te nemen in het behalen van de organisatiedoelstellingen. Zo faciliteren wij als marketingpartner onder andere:

(Educatieve) content om naamsbekendheid te creëren

(Digitale) campagnes om op korte termijn ambities waar te maken

Websiteontwikkeling en doorontwikkeling om uw doelgroep de juiste ervaring aan te bieden

Strategisch advies op maat met betrekking tot positionering, branding en andere strategische vraagstukken

(Digitale) marketing faciliterend inzetten voor organisatiedoelstellingen

In de zakelijke markt begrijpen wij als geen ander dat keuzes bij de doelgroep niet impulsief worden gemaakt en dat het salesproces uit diverse fases bestaat. Voor B2B-bedrijven is het belangrijk om op meerdere kanalen op een representatieve manier zichtbaar te zijn, en daarom kan niet één kanaal worden aangewezen als de doorslaggevende factor. In onze optiek moet (digitale) marketing worden ingezet ter ondersteuning van de sales, en is het niet de plaats waar conversie direct plaatsvindt. In onze dienstverlening maken wij gebruik van vier complementaire activiteiten die direct uitvoerbaar zijn. marketingpartner onder andere:

De zakelijke markt is in veel gevallen complexer dan de consumentenmarkt. Daarom is een juiste strategie, passende positionering en duidelijke branding essentieel voor succes.
Contentmarketing: Content in de breedste zin van het woord – foto’s, video’s, tekst, alles om de boodschap van uw organisatie op een juiste manier over te brengen naar de doelgroep.

Content in de breedste zin van het woord – foto’s, video’s, tekst, alles om de boodschap van uw organisatie op een juiste manier over te brengen naar de doelgroep.

Of het nu gaat om advertenties via Google, LinkedIn of de sociale mediakanalen (Meta), of offline advertenties, wij helpen uw organisatie bij het vinden van de juiste mix binnen het budget en de juiste uitvoering.

Uw website is meer dan alleen een visitekaartje; het is een plek waar klanten informatie kunnen vinden, samples kunnen aanvragen, demo’s kunnen bekijken, advies kunnen vragen en direct bestellingen kunnen plaatsen. De doelgroep hecht veel waarde aan een website die inspeelt op hun behoeften. Wij helpen bij de ontwikkeling en het blijven doorontwikkelen van de websites.

Waarom MADE Digital als marketing partner?

Waarom MADE Digital als marketing partner?

Passie voor B2B
Bij MADE Digital hebben we een passie voor de zakelijke markt, en verdiepen we ons dagelijks in de uitdagingen die onze partners tegenkomen. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening nog beter afstemmen op uw organisatiedoelstellingen en u nog beter adviseren op strategisch gebied. Bovendien werken we met de juiste tools en beschikken we over uitgebreide kennis op het gebied van CRM om echt impact te kunnen maken.

Gestructureerde manier van samenwerken
Inspireren, faciliteren en monitoren: dat zijn de drie pijlers die onze dienstverlening herkenbaar maken en ervoor zorgen dat we op een gestructureerde manier kunnen samenwerken. Tijdens onze strategische contactmomenten streven we ernaar onze partners telkens weer te inspireren om creatief na te denken over nieuwe kansen, die we vervolgens operationeel willen faciliteren. Daarnaast zullen we alle activiteiten meetbaar maken, zodat we de voortgang en doelstellingen nauwkeurig kunnen meten.

Efficiëntie in kosten en tijd
Naast het feit dat deze gestructureerde manier van samenwerken herkenbaarheid en duidelijkheid biedt, is het ook nog eens uiterst efficiënt, zowel wat betreft kosten als tijd. Als organisatie betaalt u alleen voor de gewerkte uren, en onze samenwerking omvat vaak een vaste maandelijkse vergoeding, wat het heel eenvoudig maakt. Bovendien plannen we vaste contactmomenten om de voortgang te monitoren en nieuwe inspiratie op te doen. Op die manier kunt u, zelfs met beperkte tijd, uw (digitale) marketing gemakkelijk uitbesteden.

Onze referenties

Bekijk hier een aantal van onze partners en het verhaal achter onze samenwerking

MADE - Maximum Group - Security - partners - referentie

Maximum Group Case

MADE Digital - 2at - case - samenwerking - kantoorpand - logo - mosch

2at case

AGV International

Behoefte in een goed gesprek?

Vul het onderstaande formulier in en wij komen zo snel mogelijk bij u terug om de mogelijkheden te bespreken. Wilt u liever direct een afspraak inplannen? Boek dan een afspraak in via onze kalender. 

MADE Digital - B2B - marvin - contact

Schrijf uzelf hier in voor onze nieuwsbrief!

Heeft u onze whitepaper
'Drie absolute must-haves binnen de digitale marketing'
al gelezen?