Over AGV International

Je hoeft niet lang bij het bedrijf binnen te zijn om te zien waar zij voor staan. AGV International ademt eerlijkheid en transparantie. ‘We doen wat we zeggen, en we zeggen wat we doen’, aldus Tom Broeder (eigenaar). Deze eerlijkheid is hun kracht. Automatisering heeft heel veel mooie kanten, maar ook zeker mindere kanten. Daar zijn ze eerlijk in, omdat ze weten dat dit belangrijk is voor het verwachtingspatroon en de onderlinge communicatie. Een onderneming met een gezonde drive naar groei en duurzame relaties. Geen gladde verkooppraatjes of onverwachtse facturen, maar keiharde afspraken die beide partijen verder helpen.

AGV International gaat verder dan alleen het transportsysteem of voorraadmanagement. Bij de implementatie komt ook een stukje intern stakeholdermanagement kijken waar ze het bedrijf bij begeleiden. Het proces is hierdoor van A tot Z waargenomen.

Het klinkt misschien cliché, maar juist die waarden zijn tegenwoordig niet altijd meer te vinden.

Onze rol binnen AGV International

AGV implementatie is een investering voor bedrijven met een langetermijnvisie, maar deze visie heeft AGV International zelf ook. Zij zien MADE Digital als de partner om hen hierin te begeleiden zodat zij zich kunnen focussen op waar zij goed in zijn. Zo verzorgt MADE verschillende marketing en sales gerelateerde activiteiten om AGV International te helpen bereiken wat zij voor ogen hebben. Dit pakket aan taken is vrij divers.

Zo wordt er gewerkt aan het opbouwen van een solide netwerk op LinkedIn, maar daar moet ook content voor worden gemaakt. De website wordt bijgehouden en opnieuw ontworpen waar nodig om informatievoorziening te perfectioneren en daardoor conversie te verhogen. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van ‘Leadinfo’ om beter te kunnen monitoren wie de website bezoeken zodat daar gerichte campagnes voor kunnen worden uitgezet. Dit alles komt samen in het CRM-systeem om relaties te bouwen en te onderhouden. Veel verschillende onderdelen, maar het staat tegelijkertijd ook allemaal in verband met elkaar. Door een breed ingezette strategie en in-house expertise is er een professionaliseringsslag gemaakt en is het aantal leads flink toegenomen.  

AGV international en MADE Consultancy - Marvin van der Made - marketingoverleg

Is deze (marketing) samenwerking ook interessant voor jouw organisatie?

Is een marketing partnerschap met MADE Digital ook voor uw organisatie interessant? Wij zijn er om u op een efficiënte manier te begeleiden en te ontzorgen, zodat uw bedrijfsdoelstellingen nog realistischer kunnen worden bereikt. Als dit aanspreekt, nodigen wij u uit om uw gegevens achter te laten of direct contact met ons op te nemen!

Schrijf uzelf hier in voor onze nieuwsbrief!

Download hier ons Jaarblad 2023!

Laat hier uw gegevens achter en ontvang ons eindejaarsblad in uw mailbox!

MADE Digital - jaarboek - 2023

Word partner van MADE Digital en ontvang een volledige opnamedag en editing helemaal gratis!